lauantai 2. marraskuuta 2013

Hyviä uutisia

Juuri äsken päivitin Facebookkini ja jaoin hyvät uutiseni. Täytyyhän tämä hyvä uutinen jakaa myös täällä blogissa: ALOITAN TYÖNI MAANANTAINA! Jeeeeeeeeee.

Kävin torstaina siinä terveystarkastuksessa tai keskustelussa enemmänkin. He olivat kovin kiinnostuneita rokotuksistani ja varsinkin tuberkuloosiin liittyvistä asioista. Kerroin ettei suomessa ole enää tuberkuloosia ja sitten alkoi se ihmettely: "mitä nyt tehdään, koska minua ei ole testattu?"  Aloitan työt kuitenkin maanantaina, mutta menen myös maanantaina tb-testiin. Keskiviikkona menen sinne vielä kolmannen kerran kuulemaan tulokset. 

Olin ajelemassa kotiin sairaalasta, kun osastonhoitaja soitti minulle ja kysyi pääsenkö jo maanantaina tulemaan töihin... Ai pääsenkö? Todellakin pääsen! Olen niin helpottunut, että tämä odottelu ja kotona makoilu loppuu viimein. 

Kerron töistä heti lisää, kunhan olen aloittanut siellä ja tiedän asioista tarkemmin.

-Tiina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti